6 Nisan 2010 Salı

BABAM

Duydugun hicbir sey dogru degilki Gurbete zevk icin gelmedim babam Bencil ruhum yerlere dek egilki Bunca üzecegim bilmedim babam Biraz gezip stres atmakti amac Gelmisken calisip yemekti omac Lakin gurbet yolu pekte dik yamac Yuruyup menzili bulmadim babam Habersiz gelisim hataydı kabul Yüregim yoluna olsun sersebil Keske lal olsada konusmasa dil Ben o gün bu gündür gülmedim babam Evlat hata yapar babalarsa af Ekmek kavgasindan yapiliyor gaf Beni önyargidan eylersen muaf Yasiyor olurum ölmedim babam Gurur duy oglunla gurbet eldeyim Sazimla sözümle hergün dildeyim Burda gurbet ceken her gönüldeyim Öyle baglanipta kalmadim babam Sokaklar afisle süsleniyor bak Evladin Türklere sesleniyor bak Gurbetcinin gözü puslaniyor bak Ben sazi bosuna calmadim babam Sukrolsun rabbime yüzüm akcadir Kir yoktur icimde özüm pakcadir Tek sizlere özlemlerim cokcadir Gaflet hayaline dalmadim babam Gurbet elde sazim sözüm inledi Yüregi yaniklar beni dinledi Inan her an kulaklarim cinladi Gözümden hayalin silmedim babam Geliyorum artik zaman yakindir Gurbette hasretlik akin akindir Sirtimda yollugum hazir cikindir Kalbimi ikiye bölmedim babam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder