18 Kasım 2009 Çarşamba

GÖZYAŞINI SEVDİM...

Tüm dilekleri senin için tuttum. Tüm acıları senin için çektim. Gözlerine baktım kaşını sevdim. Sen anlamadın hüzün meleğim. Ben gözlerinde yaşını sevdim. Şiirlere yazdım güzel adını Yağmurun toprağı sevdiği gibi sevdim seni. Tüm dilekleri senin için tuttum. Tüm sevgileri sana yazdım. Rüyalarımı süsleyen bir ilahi melektin. Bir bulut ağlıyordu gökyüzünde. Ben ağladım seninle kaderime. Yıldızlara yazdım güzel adını. Yağmurun bulutu sevdiği gibi sevdim seni. Tüm dilekleri senin için tuttum. Meleklerin sevimli yüzünü gördüm. İçimde sevdalar büyüttüm, Everest kadar. Bir ilahi sevgiydi senin sevgin. Saçlarını okşadım dizlerimde uyuttum. Yüreğime yazdım güzel adını. Arının çiçeği sevdiği gibi sevdim seni. OCAKBEY Arif Ocakçı Ocakbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder