22 Kasım 2009 Pazar

MOR MENEKŞE

Pamuk ipliğine bağlı hayatım. Gel diyorum mor menekşem gel artık! Dertlerimi yüreğimden gizlice, Al diyorum mor menekşem al artık! Saki oldum sofrasında kurtlara. Gece gündüz meyil verdim dertlere. Şu gönlümü bilinmedik yurtlara, Sal diyorum mor menekşem sal artık! Serabında saadetin ocağı Ne yapsam da boş kalıyor kucağı. Arda kalan yangınların sıcağı, Kül diyorum mor menekşem kül artık! Kalpten doğup gözden akan nehirle Çektiğim dert söylenmiyor kahırla. Elde kalem, duygularla şiirle, Gül diyorum mor menekşem gül artık! Sen sev yeter, her sözüne kefilim. Çıkamam gurbetten uzaktır ilim. Bir zamanlar hiç susmayan bu dilim, Lâl diyorum mor menekşem lâl artık! Issız topraklarda gizlidir genim. Sonsuzluk yurduna değerken tenim. Bu hayatta değil, sinde kefenim, Ol diyorum mor menekşem ol artık! Mustafa AYVALI Amasya Nisan 2009 ayında Kültür Ajan Yayınlarından çıkan Karlı Dağların Mor Menekşesi isimli şiir kitabımdan. Saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder