18 Kasım 2009 Çarşamba

VİCDAN AZABI

Sensiz geçen ömrümde, doğmadı güneş ve ay Hüzünlere gark oldu, aldığım her bir nefes Çektiğim acıları, ettiğin ahlara say Yıllar gelip geçmekte, yok hala senden bir ses ............Böyle mi olacaktı, acısı bir günahın ............Elbet seni de vurur, sancısı bir gün ah?ın Yok saymak zor geliyor, seni bahar çağımdan En güzel yıllarımın, çiçeklenmiş dalıydın Koparmak istemedim, seni gönül bağımdan Sen ki gökkuşağımın, yeşiliydin, alıydın ............Ne kadar özlesem de, biliyorum gelmezsin ............Hasret dolu yılları, vuslat ile silmezsin Bu hasretin hüznüyle gönlü viran eyledim Müebbet yedi kalbim, kırdın tüm kalemleri Dudağımda son türkü yalnız seni söyledim Yüklendim tek başıma, hicranı, elemleri ............Bu mu verdiğin ceza, bir ömür suskun geçip ............İdamı imzaladık, ayrılık zehri içip Bilmezdim bir vicdanın, bu kadar azap çekip Yıllar boyu suçlanıp, elem vereceğini Gönlümün bahçesine acı tohumlar ekip Günden güne büyüyüp, kalbi saracağını ............Şimdi yokluğun zulüm, bense aşkta bir zalim ............Affetmiyor kendimi, azap çeken bu halim 07 Ağustos 2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder