17 Kasım 2009 Salı

MERHABAM VAR SAYENDE

Mecburdum sanki sana gönlünde hep yatmaya Dağ gibi sıralanmış hiçe hiçler katmaya Diğer adım hüzündü gelme acı satmaya Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende... Mecbur muydun ufkuma güneş gibi doğmaya ? Yüreğimde kök salmış sırlarımı boğmaya Hayallerimi çözüp ötelerden sağmaya Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende... Mecbur muyduk hicranı sıralayıp dizmeye ? Yaralı kalbimizle aşk peşinde gezmeye Deli boran misali esip kırıp üzmeye Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende... Dilerim yakınında mutluluğu bulasın Hasrete dön sırtını vuslatınla kalasın Her iki cihandada sevdiğinle olasın Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende... 29-11-2008 HATİCE SARITAŞ... Söylediğin her bir söz yüreğime dokundu, Benim dediğim kalbim sana daha yakındı, Öldürdüğün sevdamın bak selâsı okundu, Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende........İhsan ŞOLA( teşekkürler yüreği güzel abim..) Kim yaktı seni böyle hiç bilmem Dost acı çekiyorsa ben asla gülmem. Hangi çılgın seni üzse vermem. Yeniden can dostuma merhabam var....Büyükkurt (teşekkürler kıymetli abim) COŞMUŞ BİZİM ÜSTAD HELE BİR BAKIN , GÖRDÜK KALEMİNİ DENİZE YAKIN, YÜREKTEN KUTLAMAK EYLEMEKTENSE , ÇEYREĞİNDEN ONA ATLTIN TAKIN.. ........YAREN ALİKIRBIYIK (teşekkürler saygılar abim) Kurumuştu ne güzel, yenileyip kuşattın Ne kadar yangın varsa, yüreğime boşalttın Hece yaktım gönlüne, bana gece yaşattın Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende........Pervane Ömer ÖNER (teşekkürler can abim) Sevilip sevmeyene ne için sarılayım Hadi yürü vicdansız bırak da ağlıyayım Düştüm diken bağına ciğeri dağlıyayım Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende Niye girdin kanıma ey vallah diyecektin Etmeseydin ihanet cennete girecektin Şimdi niye göründün mademki gidecektin Yeniden gözyaşıma merhabam var sayende.........durali2556somun (teşekkürler değerli abim) Geceleri rüyamda karanlıkta ışıktın Seviyorum diyorken hani gülüm aşıktın Ansızın çekip gittin bütün dünyamı yıktın Anılarda yaşayan merhabam var sayende...........Şevki KAYATURAN58 (teşekkürler değerli abim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder