18 Kasım 2009 Çarşamba

GURBETİNDEYİM ANNEM

Gideli tam on bir yıl oldu On bir koca yıl sensiz Nasıl geçti bir anlatabilsem Özlemimi sevdamı nasıl söyleyebilsem keşke Annem Gurbetteyim yokluğunda Evim gurbet Şehrim gurbet Dünyam gurbet annem Hayalin dolaşıyor hep Hatırlarımın sokaklarında Her sokakta ayrı bir hatıran canlanıyor gözümde En çokta Hani düştüğümde dizim kanamıştı da Yavrum deyip de kucaklayıp üzülmüştün ya En çokta orayı seviyorum Aslında çok acımamıştı canım ama Öyle bir sarıldın ki Can özündü sevgindi sardığın Hiç ayrılmak istememiştim o an Kandırdım seni Yalan söyledim sana Daha çok sarılasın diye annem Her sokak başında buğulanıyor gözlerim yine Renk renk giysilerin geliyor aklıma Güllü pembeli elbiseni ne çok severdin Babam sana evlilik gününde almıştı O elbiseni bende çok seviyorum annem Hatıran diye hep saklıyorum Ne zaman aklıma düşsen Sandıktan çıkarıp sensin diye kokluyorum Teninin kokusu duruyor annem Bilsen seni ne çok özlüyorum On bir koca yıl hep özlemindeyim Sensiz inan gurbetteyim, gurbetindeyim. Hani aşı ekmeği acı olan gurbette Duam selamım olsun sana Göz yasım sevgim Sensiz geçen her günümde Seni hep seveceğim Seni hep özleyeceğim Mekanın cennet olsun Annem Süleyman KARACABEY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder